Administratief commercieel bediende

in Veurne

InterWest is een maatwerkbedrijf met meer dan 500 werknemers op 3 sites in Veurne en Diksmuide. Onze hoofdactiviteiten zijn doseren en verpakken (> 40 productielijnen), houtbewerking (o.a. 9 CNC’s), diensten (groendienst, schilderdienst en poetsdienst), inhouse en diverse korte opdrachten.

Bij ons kom je terecht in een sfeervol bedrijf met super collega's die stuk voor stuk uniek zijn. We zetten ook alles in om deze goede sfeer te behouden en om al onze medewerkers gezond te houden. Daarom organiseert onze vitaliteits- en gezondheidscoach regelmatig een activiteit.

https://www.interwest.be/

Administratief commercieel bediende

Heb je ooit de voldoening gevoeld een project te zien slagen? Te weten dat jouw planning en jouw aandacht voor details het verschil maken?

Lees dan verder, want wij zijn op zoek naar een administratief commercieel bediende voor onze Business Unit Hout.

 

Wat doe jij als administratief commercieel bediende?

 

Jij bent het aanspreekpunt van onze klanten.

Je zorgt ervoor dat de binnenkomende opdrachten correct vertaald worden naar de productie.

Dankzij jou verloopt de communicatie soepel, zowel met de klanten als met onze coördinator, collega planners en logistieke collega’s.

Naast de productieplanning is er ook een logistieke planning waar je rekening mee houdt.

Zo kan het laden en lossen vlot verlopen en ontvangt de klant hun bestellingen volgens de afgesproken data.

Tijdens het in de watten leggen van onze klanten, communiceer je ook regelmatig met de begeleiders op de werkvloer. Je informeert hen over specifieke klantvereisten door middel van technische fiches en benoemt de prioriteiten.

Door de vlotte samenwerking met de begeleiders voorkom je productiefouten.

Indien er toch klachten naar boven komen, worden deze geregistreerd en zet je verbeteracties op om gelijkaardige problemen te voorkomen.

Administratief ben je een nauwkeurige duizendpoot. Je verwerkt de binnengekomen orders op een efficiënte en correcte manier in ons ERP-pakket (Navision).

Je rapporteert aan de verantwoordelijke van het team.

Ben jij uit het juiste hout gesneden?

Ben je een perfectionist die zijn of haar vaardigheden wil tonen in een omgeving waar veel op het spel staat? Zo ja, dan heeft InterWest een unieke kans voor jou als administratief commercieel bediende.

Wij zijn op zoek naar iemand met een Bachelordiploma of gelijkwaardige relevante ervaring die vloeiend Nederlands spreekt. Beheers je ook het Frans en het Engels, dan is dat een voordeel.

Verder zoeken we iemand met organisatorisch inzicht, een ongelooflijk oog voor detail en het vermogen om zowel zelfstandig te werken als effectief samen te werken in teamverband. Want dat is nodig.

Belangrijk is dat je anticipeert op alle mogelijke obstakels bij elk project of initiatief zonder daarbij het gewenste resultaat uit het oog te verliezen. Daarbovenop toon je een opmerkelijke veerkracht wanneer je geconfronteerd wordt met moeilijke uitdagingen of harde deadlines.

Als onze commercieel planner krijg je de kans om diverse projecten van begin tot eind in eigen handen te nemen en ervoor te zorgen dat elk detail wordt verantwoord en niets over het hoofd wordt gezien.

Verder bezit je digitale skills. Excel, Word en Outlook hebben geen geheimen voor jou. Kennis Navision is een pluspunt.

Werken bij InterWest, alleen maar voordelen

De baan als administratief commercieel bediende is een grote verantwoordelijkheid, dat geven we grif toe. Maar weten dat je een belangrijke rol speelt in het creëren van iets buitengewoons geeft je een ongelooflijk gevoel van voldoening.

Wij zorgen voor een warm welkom en interne training. Onze bedrijfscultuur geeft je het unieke gevoel dat je deel uitmaakt van een familie. Met aantrekkelijke werkuren (8u tot 16u30) en aangename collega's om je heen kijk je er elke dag naar uit om hier te werken. We belonen je inspanningen graag met een eerlijk loon en houden daarbij rekening met je ervaring en kennis.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?